Friday 5 April 2013

perang assignment lah kononnya...

bismillah ar-rahman ar-rahim

assalamualaikum semua...

post ni sbnrnya mmg sgt2 random..sbb aku kononnye lah g kat lab building 408 ni nak buat assignment international law yg due isnin ni. g lab ni sbb dy 24 hours. konon nak study all night. lol. jadi ke?
ntahlah nok..tggu je lah.. aku smpai sini dlm kul 8 td. gedebak gedebuk dah nak kul 10..wah! 2 jam..hebat2..syabas alia! tp assignmentnye baru siap 1/10 kot..huuu hampeh =.='

dah lah esok de dinner herbalife. kalau nak g kena lah siapkan assignment oii..selasa de quiz acc, rabu de lab test Ais.. khamis wa nak joli hore2 habaq ang..geram gtu..lol.. smbil otak ni main perang2 assignment, sempat ag dy memikirkan kondisi status terbaru aku dlm herbalife ni. skrg aku dah naik SUPERVISOR! ok..nothing to be proud of..masih jauh lagi perjalanan aku..nak lari laju2 smpai kat PRES TEAM! ohyeah! semua benda possible kan? nak ngn tak nak je..

bukan senang hokeh nak juggle part time job ngn studies. tp kalau aku boleh score dua2, i have a story to tell nnt..to inspire people.. insyaAllah..moga ape yg aku buat ni bakal memberi manfaat pada org lain.. for example, dlu before aku join Herbalife ni aku mmg sgt2 sceptical lah ngn product ni. mcm, betol ke product ni bgus? tah2 tipu je..kang aku minum tak pasal sakit pelik2..hahaha..tp alhamdulillah, Allah dah tunjuk jalan kat aku utk join Herbalife ni. insyaAllah aku akan buat yg terbaik dan cari rezeki dari biz ni. but the main thing is to CHANGE PEOPLE'S LIFE. yes3!

aku suka share benda2 yg aku rasa best dan menarik kepada sume org yg aku kenal. aku mmg bnyak dah bercerita kat org sal herbalife ni. tp respon nye agak kurang memuaskan. biasalah lumrah manusia. being sceptical in every single way. nak2 human ni very resistant to changes. xpe2..aku cool je. dugaan lah namanya kan. nak risau ape, Allah dah tetapkan rezeki. aku usaha je. ada time nye, dtglah rezeki tu. ye dak? gtulah kan..

xpelah...kepada sesiapa yg sudi lah baca aku ber potpetpot kat blog ni dan rasa nak kongsi kan org lain cerita aku yg tak seberapa ni, please do so. by word of mouth u can help me expand my biz. moga Allah membalas jasa kalian semua.

ok lah..harus mencari semula mood assignment yg kian pudar ditelan kepekatan malam..eceh..bermadah bagai..makin malam makin puitis..lol..ok lah...
tata titi tutu semua...
selamat malam...
salam

p/s: nak berjaya bukan mudah, perlu perngorbanan yg sgt besar, duit, masa, tenaga, macam2 lah. tp setiap kejayaan tu bermula dgn keputusan. the decision is in your hands!

(aku ngah cari business partner ni, siapa yg berminat nak ber-teammate ngan aku silalah jgn segan silu pm kat fb or comment di sini ye. Decision is in your hands. change your life for the better!)

Adios amigos~




No comments: